Beste leden van de VvGH,

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de 33-ste Algemene Ledenvergadering van onze vereniging, die gehouden zal worden op dinsdag 16 mei 2023 in de Hooiberg te Zoeterwoude.

Deze dag is alleen toegankelijk voor de leden van onze vereniging!

In het ochtendprogramma vanaf 11 uur zal Maarten Koudenburg, Directeur Heineken Nederland Supply, ons bijpraten over Heineken Supply en meer in het bijzonder over het Heineken duurzaamheidsprogramma. Daarna is het woord aan Rogier Bouwman, voorzitter van de Stichting Heineken Pensioenfonds (HPF), die een presentatie zal geven over het HPF, de ontwikkelingen van het nieuwe pensioenstelsel en Maatschappelijk Verantwoord Beleggen.

’s Middags zal de reguliere ALV plaatsvinden met als afsluiting een aangekleed biertje.

Uw aanwezigheid bij de vergadering en uw betrokkenheid bij de vereniging wordt zeer op prijs gesteld. Contact met de leden is voor het bestuur essentieel om de belangen van de gepensioneerden te kunnen behartigen.

Wij verzoeken u vóór 6 mei 2023 zich voor deze ALV aan te melden door een e-mail te sturen naar ledenadministratie@vvgheineken.nl onder vermelding van voornaam, achternaam en adres. Indien u geen gebruik maakt van e-mail, stuur dan svp dit aanmeldformulier volledig ingevuld in een gefrankeerde envelop naar ledenadminstratie VvGH, van Eeghenstraat 27, 2406 TJ Alphen aan den Rijn.

Mocht u onverhoopt na uw aanmelding toch niet kunnen komen, wilt u zich dan vóór 13 mei 2023 per e-mail of schriftelijk d.m.v. het afmeldformulier weer afmelden.
Een week voor de vergadering krijgt u van onze ledenadministratie een bevestiging van uw aanmelding en eventuele verdere informatie. Als u geen bevestiging van uw aanmelding heeft ontvangen, neem dan svp contact op met ledenadministratie@vvgheineken.nl.

Het programma van deze ALV vindt u hier

Alle verdere documenten die van toepassing zijn voor deze ALV vindt u (nadat u bent ingelogd) indien u op deze link klikt.

Wij kijken ernaar uit u op dinsdag 16 mei te mogen ontvangen in Zoeterwoude!

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur,