Deze week vindt u in de nieuwsbrief Koepel Gepensioneerden de volgende items:

• Koepel Gepensioneerden organiseert weer een succesvolle scholingsdag
    In dit artikel leest u hoe diep de ±130 aanwezigen (in Culemborg of online) zich op de 4e scholingsdag lieten informeren over het hoorrecht.
  • Voordeelacties voor leden van verenigingen
    U heeft als lid van de VvGH de mogelijkheid om via de Koepel Gepensioneerden te genieten van exclusieve voordelen, zoals speciale kortingen, unieke aanbiedingen voor verzekeringen en consumentenartikelen en diensten. Lees in deze nieuwsbrief of u hier voordeel uit kan halen.
  • Groen licht voor platform lokale seniorenverenigingen
    Met ingang van januari zijn een vijftiental lokale seniorenverenigingen lid geworden van de Koepel Gepensioneerden. Samen vertegenwoordigen ze een dikke 10.000 nieuwe leden. Onlangs werd een eerste bijeenkomst belegd waarbij het bestuur van de Koepel Gepensioneerden en vertegenwoordigers van bedoelde verenigingen elkaar ontmoetten. Lees er meer over in de nieuwsbrief.
  • Website Seniorencoalitie vernieuwd
    De Koepel Gepensioneerden werkt samen met de andere landelijke seniorenorganisaties in de zogenaamde ‘Seniorencoalitie’. Om de samenwerking in de Seniorencoalitie nog beter over het voetlicht te brengen, is de website onlangs vernieuwd. Neem gerust een kijkje. ’ Zie: deseniorencoalitie.nl

Zoals u ziet, interessante artikelen dus klik hier om deze nieuwsbrief te lezen.