In deze nieuwsbrief leest u de volgende artikelen:

• Ombudsman Pensioenen te gast op Algemene Vergadering Koepel Gepensioneerden
    Op 20 september vindt er weer een Algemene Vergadering voor alle lidverenigingen van de Koepel Gepensioneerden plaats. Plaats van handeling is zoals altijd Culemborg. Het is de laatste jaren een goede gewoonte dat de Koepel op dit soort vergaderingen regelmatig opluisteren met een externe spreker. Deze keer is dat Jeroen Steenvoorden, de Ombudsman Pensioenen die in zal gaan op het laatste jaarverslag dat is uitgebracht over de pensioensector. Lees hier waar hij o.a. kritiek op heeft.
  • Volgende voorlichtingsdag nieuwe Pensioenwet
    Lees in de nieuwsbrief voor wie deze dag georganiseerd wordt, waarom, wanneer en waar deze voorlichtingsdag zal plaatsvinden,
  • Met korting naar de 50plusbeurs!
    Van 12 tot en met 16 september vindt in de Jaarbeurs in Utrecht de bekende 50plusbeurs plaats. Voor maar liefst de 29e keer inmiddels. Vijf dagen lang staan senioren in het middelpunt van de belangstelling. Vijf dagen lang elke dag een gevarieerd programma met voor elk wat wils. Leden van lidverenigingen van de Koepel Gepensioneerden kunnen de beurs met een forse korting bezoeken. Gebruik daarvoor bij het bestellen van tickets de actiecode KP23. Deze code is tot 11 september geldig.