Zoals u waarschijnlijk al weet staat voor 30 september aanstaande een VvGH-Regiobijeenkomst gepland. Eén van de agendapunten van de vergadering zal door de werkgroep Wonen worden verzorgd. Zij hebben daarvoor de Vereniging Eigen Huis uitgenodigd om o.a. de resultaten van hun Grote 55-plus Woonwensenonderzoek toe te lichten. Zij onderzochten nl. hoe 55-plussers met een eigen woning hun woontoekomst zien, wat hun wensen en behoeften zijn en waar ze zorgen over hebben? De link naar het artikel van de Vereniging Eigen Huis (VEH) geeft u alvast wat extra informatie vooraf.

Let op:

Voor deze Regiobijeenkomst op 30 september 2022 zullen in eerste instantie VvGH leden worden uitgenodigd die in een plaats wonen met een postcode tussen 3400 en 4247 (provincie Utrecht). Dat zijn er 143. Het aantal leden dat de regiobijeenkomst in Bunnik kan bijwonen is beperkt tot ca. 50. Meer informatie en het verdere programma van de bijeenkomst volgen medio augustus.