Dit zijn de onderwerpen die u leest in deze nieuwsbrief:

• De laatste loodjes?
    Zal het nu dan echt gebeuren? Volgende week, donderdag 15 december, staat de zogenaamde ‘tweede termijn’ van het plenair debat over de Wet Toekomst Pensioenen op de agenda. Nog één keer kunnen de pensioenwoordvoerders van de aan het debat deelnemende partijen en de minister nog hun opvattingen over de nieuwe Pensioenwet en eventuele aanpassingsverzoeken over het voetlicht te brengen.
  • Herhaalde oproep aan lidverenigingen Koepel Gepensioneerden!
    In de Nieuwsbrief van vorige week werden lidverenigingen van de Koepel Gepensioneerden, die (nog) niet voldoen aan de straks in de wet neergelegde voorwaarden om gebruik te kunnen maken van het hoorrecht, zich te melden. Eenzelfde oproep deed de Koepel aan verenigingen wiens pensioenfonds weigerachtig blijft informatie aan gepensioneerden te verstrekken over het bestaan van de vereniging van gepensioneerden. Bijgaande oproepen delen we hieronder opnieuw. Lees waarom en wat daar nog bij komt.

De gehele nieuwsbrief kunt u hier lezen.